Praktisk Information

Bestilling af akutte tider
Kl. 08.00 - 09.00 - Lægerne har ikke telefontid, og du vil derfor få fat i personalet når du ringer. De vil tage stilling til eventuelt videreformidling til læge.
Bestilling af recepter, ikke akutte tider m.m.
Kl. 09.00 - 12.15

Lægerne har ikke længere telefontid, når du ringer er det personalet du får fat i. De vil tage stilling til eventuelt videreformidling til læge.
Der kan ikke garanteres at man kommer ind til sin egen læge ved akuttid, men der forsøges at imødekomme ønsker.

Akut syg efter kl 12.15
Ring til lægernes telefonpasning som vil hjælpe dig videre. Telefon: 66 14 14 33.

Medicinfornyelse
Du kan forny din medicin online via dit log in på vores hjemmeside, eller igennem appen "medicinkortet" på din mobiltelefon.  

Sygesikringskort /Registrering
Når du ankommer til klinikken, skal Sygesikringsbeviset registreres, ved at scanne kortet gennem kortlæseren ved indgangen.
Det har 2 funktioner:

  1. Det bliver registreret i vores system at du er ankommet. Så vi kan se du er klar til at blive kaldt ind.
  2. Når kortet registreres kan sygesikringen se at du har været her. Det bruges til kontrol af lægehuset.

Lægevagten
Ved akut opstået sygdom efter kl. 16.00 kan man kontakte Lægevagten på tlf. 70 11 07 07. Se evt. Lægevagtens hjemmeside - www.laegevagten.dk

Åbent eller lukket for tilgang?
Det kan man se på www.sundhed.dk eller spørge om det på borgerservice.